Klänningen var för liten!

Fan då, klänningen var för liten upptill och för stor nedtill, jätte konstig var den! Det var ju synd. Imorgon ska jag och mamma ner till stan och titta runt lite. jag har reklam från sisters där det står att dom ska få in massa studentklänningar och så vidare, hoppas det finns något där, någon som varit där? Hoppas på att kunna köpa en ny klänning imorgon så jag har det gjort. Snart ska jag äta, titta lite på tv och sen träffa dom från praktiken igen. vi ska spela in en scen i vår film och jag hoppas att det går rätt fort och att det blir bra :) Sen ska jag till min älskade vän Malin och fika. Ska bli så trevligt :)

Nae nu håller jag på att bli ett hungrigt monster, hej då :) *vink vink*

image547
en bild från 2006 när vi firade Malins vän Åsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0