Igårkväll och idag

Igår kväll åkte jag hem till Malin som lovat och vi grillade på hennes balkong och hon bjöd på lite middag, det var mysigt som sjutton! Sen tittade vi på två avsnitt av Eva & Adam och sen tittade vi på filmen The Eye med Jessica Alba. Den var riktigt bra faktiskt, men inte lika läskig som alla säger att den skulle va? Sen cyklade jag hem i mörkret.

Imorse vaknade jag 09.30 och då körde jag lite Mario kart. Det är jätte kul och så har dom kvar några av dom gamla banorna och sen massa nytt! Jätte kul det måste ni köpa som har Wii. Men i alla fall och sen så kom Hilda och hämta mig 11.40 och så åkte vi ut till chihuahuaträffen i Kimstad. Lika mysigt som vanligt!

Nu är jag hemma, har precis ätit och ska nu städa lite. Sen vet jag inte vad som händer, ska ringa Towe sen tänkte jag :)

Ha en trevlig dag och så får vi hoppas att solen kommer tillbaka imorgon!

image562
Älsklings Maya, en bild från 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0