God natt..

Idag har jag inte gjort så mycket... vart i skolan, vart hos moster, sen var jag en sväng hos ett par vänner. Min mormor var lite gullig idag :) hon gav mig ett par röda tygskor som är jätte fina. Min kusin har ett par likadana och hon såg dom på henne och sa "Sådana där skor kan du få av mig om du vill" och jag bara "aaa tack" vem säger nej till att få ett par skor? Dom är jätte sköna också :)

Måndag närmar sig, då ska jag på Backstreet boys- konserten (Skratta så mycket ni vill) Med min klasskamrat Ellen och en jobbarkompis :) och det ska bli såååååååååå roligt :) värsta Nostalgi känsla vi kommer få! Haha..

Nu måste jag säga godnatt.. är jätte trött och ska upp till praktiken imorgon :) GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0