Är i skolan..

Sitter här tillsammans med Emelie och Towe. Sandra kommer klockan halv 5 ungefär. Jag är jätte trött och vill egentligen ner på stan och shoppa, men det får vänta till Måndag när jag åker till Stockholm. Undrar hur mycket pengar jag har kvar på kontot? ingen aning, kanske bra att kolla det. Imorgon ska vi bara vara på praktiken i 2 timmar så det blir skönt! Sen på kvällen ska jag jobba hela natten lång och jag säger som alltid "hoppas det blir en lugn kväll" Många tror att det inte är jobbigt att jobba på Leons gatukök ,men det är jobbigare än vad ni kan tro! Det är så mycket att tänka på. Sen på lördag så blir det nog lungt, samma sak söndag. Ska nog gå ner till moster och va där på lördag, men får se vad som händer.

Jag vill ha sommar nu! men vem vill inte ha det? Längtar något fruktansvärt till studenten, då kommer en sten lätta från min rygg! Jag vill aldrig tillbaka till skolbänken.. aldrig!
image517


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0