vilken j*vla helg det varit..

I fredags jobbade jag i 11 timmar.. hela natten lång! på lördagen var jag så trött och hade så ont i hela kroppen så jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen.. men iaf så åkte jag hem till Frida på kvällen.. hon var barnvakt så vi tittade på lite Astrid Lindgren filmer och så.. (vilket jävla geni hon var) Nu när man är äldre så förstår man verkligen vilket geni hon var, när man var liten tänkte man inte så långt..

Idag skulle vi ha filmat vår reklamsnutt för "Dont drink and drive" men det blir nästa helg istället.. lr nåt..
Jag är trött fortfarande så ska nog bara se film lr nåt..

Fota sig till katalogen imorgon då...



image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0