Trodde inte att min söndag skulle bli så stressig!

Först blev jag väckt klockan halv 11 av att min mormor kom in å sa att min mamma å dom skulle komma å fixa mitt nya databord.. så då vare bara att hoppa upp å städa..Sen ringer dom från jobbet å frågar om jagvill hoppa in å jobba och att jag isåfall skulle komma direkt.. så då vare bara att dra dit.. Trodde det skulle bli lungt men icke!  det var folk hela tiden.. Sen så kom mamma å hämta mig så skulle vi till Linus faster för hon fyllde år och där käkade vi god mat och hade det mysigt.. Leia, deras nya valp låg och sov i mitt kvä, jätte söt är hon :) Sen nu är jag hemma men finner ingen ro.. Sen ska jag se klart filmen "på smällen" Den verkar grymt rolig :) Men den är ganska seriös också.. Inatt såg jag filmen "Den nya människan" Den va faktiskt jätte bra fast den va ju ganska hemsk också, handlar om tjejer på 50-talet som blev tvångsomhändetagna och tvingades sterilisera sig. Den borde ni se, bara för att!
image213

Nae nu ska jag bara slänga mig på min sköna säng och titta klart på en film... Hej hopp, skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0