Måndag igen...

Igår jobbade jag till halv 1 i natt! guva jag var trött imorse när jag skulle gå upp, men jag struntade i första lektionen, orkade verkligen inte.. Sen ringde Towe å väckte mig så då vare bara att gå upp.. Min mobil är trasig, den funkar alltså men luckan hänger :D dags å köpa ny snart? aa kanske :) Nu sitter jag här hemma å kollar på inspelade våra bästa år... Jag å mormor ska åka å handla snart, sen ska vi till Mamma en sväng och sen ska jag till Lovisa å kolla på Idol :) Jag är jätte trött, har gått omkring i skolan som nån jävla Zombie lr nåt.. ont i hela kroppen, har inte haft en lugn stund i helgen.. nästa helg blire till att ta det lungt!

Imorgon får jag lön! så då ska jag å Malin gå å shoppa på stan! behöver nya skor & byxor & Tröjor.. jag behöver till och med nya strumpor :) men men det är en annan historia.. Det där med strumpor som försvinner har väl alla varit med om, kanske så är det tvättmaskinen som äter upp dom! Men men nu måste jag sticka, hade så bra "allihopa" ! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0