Leksaksuppgift till Psykologin.

image236image238image239

Idag är det söndag och jag sitter och gör en leksaksanalys till Psykologin. Jag trodde att det skulle vara jätte lätt och jätte roligt,men det var precis tvärtom.. Det är jätte segt och så sitter man här och kollar på leksakshemsidor och nu vill man tillbaks till barnåldern, hehe..jag kommer nog bli en sån mamma som skämmer bort mina barn med saker. haha.. Men men man ska i alla fall analysera två olika saker till två olika åldrar och skriva hur man tycker sakerna är bra eller dåliga.. Funderar på om jag ska ta med nån BRATZ-docka i alla fall.. SPYR på dom dockorna! sminkade som bara fan och minikorta kläder :S bra förebilder det är då ? men men.. Hittade i alla fall dom där ursöta dockorna som jag har på bilderna där uppe.. Hittade dom på ABC-leksaker på internet.. Sådana skulle jag vilja ha på hyllan nu lixåm, fast som prydnad! hur söta dom helst!

Va hos Frida igår.. Vi gick en långpromenad hem till henne och satt å kolla film.. fast vi fick ju aldrig se slutet för sen kom några.. Snacka om att världen är liten! men men.. Se tog jag å Natta spånkan hem! massor med fulla människor kom det på.. usch..

Ska ringa moster Monika sen.. se om hon vill se film! har inte träffat henne på ett tag och saknar både henne & lilla Maya chihuahua :) Men nu ska jag fortsätta att plugga.. hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0