Helgen som varit..

Fredags : då va jag ute me Lovisa,Erik & Natta.. Det va ganska kul, men det blev lite mycke päronvodka haha..

Lördag : va jätte trött så satt å kolla på filmer nästan hela dagen. Började med att se filmen "This is England" och den va skit bra, verkligen sevärd! Sen såg jag "Take the lead" och den var också jätte bra,, tycker om dansfilmer :) man blir så glad! Sen åkte jag till Linda & Daniel en stund men jag kom hem ganska tidigt. Då såg jag filmen "Den nya människan" men den har jag skrivit om i ett tidigare inlägg.. Sen så började jag se "På smällen". Den såg jag klart på igår (Söndag). Den va faktiskt bättre en vad jag hade trott.. helt klart sevärd den också!

Igår(Söndag) : då jobbade jag, sen firade vi Brorsans faster, jag satt mest och myste med deras valp i knät..hehe

image215
Nu är jag hemma en snabbis från skolan ska till tandläkaren snart.. Jag glömde ju såklart kameran hemma så den va jag tvungen att hämta, annars blir lärarna arga ;) Idag vet jag inte vad som händer. Ska nog bara ta det lungt är så trött. har lite filmer jag kan se så jag överlever :) Eller så lånar jag hem en kamera idag och åker ner till moster Monika och fotar ´Maya lite.. Men men.. nu ska jag gå.. hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0