Tisdag & Ugly Betty ikväll.


Då är det tisdag igen och det är en väldigt seg dag idag!. Regnigt, men det kan ju också vara ganska mysigt ibland. För övrigt så va Jag & Towe en av grupperna som vann tävlingen om bäst reklamkampanj i klassen :) så vi vann biobiljetter :) kul att något uppskattas som man gör! Snart ska jag gå å handla lite.  Är sugen på nått att knapra på, fan att dom inte har naturgodis här i ektorp! så då blir det ju ialla fall nåt onyttigt som chips eller nåt sånt.. FY FIA ! men men.. sånt är livet! På Fredag kommer Lovisa ner från Sthlm så då ska vi gå ut, länge sen ju! Sen på Lördag blir det nog också att festa! länge sen ju! Man känner ju att man måste vara lite social ibland, man kan ju inte bara sitta inne å glo. Ikväll är det ugly Betty! Såå jäkla underbart! Fan jag va å sola igår me Malin & Frida och nu är jag bränd, aj.. Dom hade precis fått nya rör så jag blev stekt! Haha men men.

image123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0