Måndag och regn

Då sitter man i skolan igen.. Helgen var varit trevlig. I fredags va jag ute me Lovisa,Malin & Sandra. Sen i Lördags kolla jag, mimmie och Frida på Eurovision, SKIT DÅLIGT! hela pogrammet va ett stort fiasko!. Igår så hjälpte jag Fridas mamma me o filmade hennes projekt-hund ute på brukshundsklubben. Sen va jag hos Linda och Danne en sväng.. Snart ska jag till tandläkarn och spänna tandställningen för förhoppningsvist sista gången! sen får jag ta bort den hoppas jag!.

Vi ska tyvärr avboka våran resa i sommar :( men men det får bli nästa sommar, eller i höst lr nåt.. Men vad fan ska man göra i sommar istället då ? jag ska iaf för en gång skull åka till Liseberg, det har jag bestämt!



image127

Kommentarer
Postat av: jonna

ÅH, min älskling, min blivande man! jag är typ as kär i honom, haha :)

2008-01-14 @ 10:29:04
URL: http://chicc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0