Lite frågor & svar

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Smokey var liten och muskulös med breda,sträva polisonger"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen.. haha


3. Vad var det senast du såg på tv?
Oprah Winfrey show.. Hon är bra hon :P


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
kunde inte låta bli å kika 15.59


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik, Dolly Partons låt "The day i fall in love" bra som fan!


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute i folkparken med min klass och lilla chihuahuan Maya..


7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
kolla på Youtube.com...


8. Vad har du på dej?
pyjamasbyxor & en gul t-shirt med converseskor på.


9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Jag kommer ihåg att jag drömde men inte om vad!


10. När skrattade du senast?
I telefonen nyss..


11. Vad finns i rummet där du är nu?
Allt som är ett MÅSTE i sitt rum + lite till .. haha


12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser konstiga saker varje dag..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning och utmaning vet jag inte, men det är ganska kul!


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Ghost ship i Söndags på tv.. Den är väl sådär..


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, oj.. Ett hus + lyxinredning, en bil, en hund, Massor med kläder & sånt. skänka pengar till fattiga länder. Köpa hus åt min moster & köpa en fin lägenhet åt min mormor & så kan dom få en varsin bil också.. Köpa den dyra digitalkameror & filmkameror + dyra redigeringspogram. Köpa nya Dvd filmer dagligen och köpa saker åt mina vänner..


16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
kommer inte på något!


17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det finns för mycket.. kan inte bara säga en sak!


18. Tycker du om att dansa?
Japp det är rätt roligt, skit samma om det ser bra ut eller inte, hehe..

19. Georg Bush?
Borde skjutas eller dränkas!

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Flicka - Hailie

Pojke - Maximus eller Jamie.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Isåfall USA, men då hade jag velat vara rik, kanske Filmregissör!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Hej nu vet du att jag finns, välkommen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0