Lediga :)

då är man ledig från skolan och det är skööönt!
Igår så va jag först i folkparken med hela mediapogrammet & lilla chihuahuan Maya.. Hon är för söt men det är så tråkigt att hon inte tycker om andra människor än dom hon känner, så ingen får klappa henne för henne och det är pinsamt ju. men men. Sen promenerade vi hem. Sen åkte jag ner till min Mosters jobb och skulle lämna Maya men det blev att jag följde med henne hem istället så vi satt å kolla på "Top model" finalen och "Pussycat Dolls"..
Oså käkade vi mat, älskar min mosters köttfärssås! osen åt vi Ben & Jerry Glass, fan va god dom glassarna är! galet!..

Nu ska jag mormor och moster åka och handla snart.. Sen ska jag hem till Frida.. Vet inte vad vi ska hitta på faktiskt  Men nåt hittar vi väl alltid på..  men men nu ska jag dra.. hej hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0