Fredag..

Sitter i skolan och har släktforskning, INTE KUL!. Ikväll blire att ta det lungt. Ska hem till Frida med Malin å ha myskväll, kanske det blir Pizza också, är rätt sugen!. Just nu sitter jag och läser på Chiforumet och plågar mig själv. Jag vill verkligen ha en Chihuahua! dom är ju så underbara varelser!. Har velat ha en i snart 4 år, sen vi hämtade lilla Maya ifrån Gävle! Maya är min lilla älskling, men det är min mosters hund. Jag vet att jag får hämta henne nästan när jag vill men det är endå inte samma sak. Jag längtar efter att ha en liten plutt själv! Men jag har bestämt mig att det får vänta tills nästa år, när jag gått ut skolan och har tid för en valp. Den ska få den tryggaste uppväxten en hund kan önska sig.

Imorgon ska jag hjälpa Frida´s Mamma ute på brukshundsklubben. Ska filma när hon tränar en hund. Det ska bli intressant. Sen på Söndag ska jag filma min "minuten film". Det ska bli skojj :) Älskar att gå Media, men det som är roligaste är ju Media ämnena och inte alla dessa andra ämnen! Men det får man stå ut med, hehe. Det är ju trotts allt bara ett år kvar. Sen börjar det riktiga livet.!


image109


 Vill ha det här linnet från Victoria´s Secret! hur fint som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0