Kryssning..

Då är kryssningen bokad :) kommer ha as kul precis som alltid :) Jag,Frida & Mimmie på en båt, åh herregud haha.. men men skönt att slippa bli nervös inne på taxfreen när man köper dricka, trotts att dom aldrig brukar fråga om leg idioterna haha, men så är det skönt att va 18 och slippa tänka på det.. 50 spänn för en kryssning går ju inte att säga nej till.. plus att allt ingår, till och med bufén så det är bara party pengar som behövs :) snart ska vi avboka Cypern resan också.. så då kommer jag ha 6000:- spänn att shoppa för :) haha vill till stockholm då ! eller om jag ska börja lägga undan pengar till min chihuahua som jag ska skaffa nästa sommar :) men men..

Nu ska jag käka och så ska jag väl ringa nån.. hej svejs!




image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0