JUSTIN TIMBERLAKE !

vet inte var jag ska finna ord för att beskriva gårdagens konsert. Han var helt, helt jävla UNDERBAR. Vilken man asså. och han dansar som en dröm! Jag älskade verkligen att se honom busa omkring på scenen. åh herre gud vilken scen närvaro, han va helt otrolig! Jag vet att jag aldrig kommer få se något bättre, för aldrig någonsin kommer någon göra det bättre som Justin, sådäså! Han var galet bra. 

När sista låten spelades så tog alla upp sina mobiler i hela globen och lyste upp (istället för tändare ni vet) det va mäktigt. Hans Röst !! åh herregud. Det var en kväll jag aldrig kommer att glömma. Det var det bästa jag någonsin gar varit med om och kommer att vara med om.


Justin kommer bara bli en större å större stjärna! He is the future..


image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0