Idag Lördag..

Kom nyss hem från kusinen. oj vad mycke katter hon hade, en av katterna hade fått kattungar och va nu 4 veckor, DÖ- söta (se bild längre ner) och så hade hon en vovve också som nyss varit på parning, hehe eller det hade blivit en tjuvparning som inte var planerat, men men va ska man göra, hehe. Emelie är precis som mig när det gäller djur. Totalt galen, hehe näerå men djurälskare är vi och det kommer jag alltid att vara.. Glömmer aldrig när jag var liten så räddade jag & min kompis en kattmamma och sina kattbebisar ute vid ett stall, gav dom mat och så. ingen annan brydde sig om dom och kattmamman lyckades bli mullig å go igen :) och så hittade vi hem åt dom också, gu´va mycket man har pysslat  med i sitt liv. hehe. Jag vill & ska skaffa en hund till nästa sommar. En chihuahua, har ju velat ha det i nästan 4 år nu, en chihuahua alltså. Jag fastnade för rasen genom min moster som började leta efter en valp och jag följde med å hämtade Maya i gävle för 4 år sen och jag var helt förälskad!
Men men nog pratat om mitt intresse till djur, haha..  Trevligt vare att träffa ksuinen iaf :)


image151






Ikväll ska jag träffa Frida,Emmie & Malin.. Dricka lite drinkar och kanske dra vidare, men det finns knappt några privatfester längre.. men vi får väl se om vi lyckas. Kul att umgås med Emmie också som inte är här allt för ofta. Hon bor ju annars i Göteborg. HÄRLIGT DET ÄR MED SOMMAR!


image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0