Helgen som gått

Midsommar:  haha säger jag bara. Dagen började med att vi åkte till mamma på eftermiddagen och grilla osådär. Sen drog jag å träffa Frida & Mimmie och drog ut till Lindö. Det va fest och den va trevlig! Vi hade rätt kul faktiskt Dom nya X-ider´na va jätte goa! Jordgubb , mm.  Men iallafall. Framåt 2 där så började vi fundera lite på hur vi skulle komma hem därifrån, ingen kunde skjuttsa av dom vi känner för dom hade själva druckit, ingen buss gick. Så vad gör man då ? Taxi pratade vi om ett tag men palla, så vi Gick! vi gick hela vägen hem. Tom hade sälskap med oss också. Det spöregnade hela tiden så vi vart ju as blöta. Sen gav jag & Mimmie upp, vi började hoppa i varenda vattenpöl som kom i vår väg. för det spelade ju ingen roll vi va ju redan helt genomsura.. men men.. Vägen från Lindö är nog det tråkigaste jag vart med om, det va som att försöka gå till månen, rakt fram typ hela vägen . Sen när vi kom in till stan och vi hade låtit Tom få Cykla hem så fick dom följa mig en liten extra bit för dom va ju ändå två stycken. Sen gick jag hem till mig och dom fick gå enda till ENEBY. oj oj.. hehe. Det va iaf skönt att byta om till torra kläder när jag kom hem.

Lördag: Jag va hundvakt åt lilla Myra. hon är ju för go, hehe. Vi åkte hem till Frida och så kollade vi på "Alpha dog" för fjärde gången för mig.. men den är ju föööör bra! och Justin Timberlake är ju med i den då mer behöver jag ju inte förklara, hehe. Sen drog jag hem ganska tidigt. Åkte ner till min moster och så kollade vi på "Music and Lyrics" Den är också ganska bra.

Igår (Söndag): Igår gick jag,Frida & Mimmie till Linda och Daniel, satt å kolla på tv och käkade glass! hehe. Sen hände inte så mycket mer, det va en ganska seg dag och alla va trötta..



image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0