Torsdag



Kom nyss hem från IKEA, köpte lite glas och ett par SKITSNYGGA skor :) är helt svag för Leopardmönstrat ! Sen va jag bara tvungen att gå in i djurbutiken och blev ännu mera sugen på en liten valp.. såg massa fina grejjor som jag vill köpa :) men men får väl vänta ett tag till.. Nu sitter jag här hemma och kollar på Våra Bästa År som mormor har spelat in åt mig :) det är såå bra :P  hehe..

Ska till Frida sen.. ingen aning om vad man kan göra men det blir väl att se nån film lr nåt ! har fortfarande inte sätt Hannibal Rising fast jag har den hemma.. Hennes kusin kommer också...

Finns inte så mycket att skriva, kanske skriver mer sen ikväll när jag kommer hem
PUSS&KRAM


image15






ÄR INTE VÅREN HELT UNDERBAR ?
här är lite foton jag tagit

image16


image17




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0