Tisdag


Gick hem från skolan förut.. kände att jag behövde gå hem å plugga me viktiga saker än att sitta på lektioner där vi bara glor!.. Så jag gick upp till H&M och köpte ett vitt linne sen åkte jag hem.

Mycket som händer just nu.. Har mycket i skolan och snart är det Student vecka då jag & Frida ska fira den med Malin som tar studenten i år. Vi ska tydligen hålla i gång hela veckan. Men den 1 Juni ska jag upp till Lovisa i Sthlm för då springer hon ut...

Var det bara jag som satt på nålar igår under säsongs avslutningen av PRISON BREAK?  Det va sjuuuukt spännande, nu får man vänta tills i höst när det börjar igen!.. Prison break är så Jääävla Bra!!!!!!!

Imorgon ska jag o Malin gå på stan.. Ska köpa lite nya kläder oså :) Sen ska vi åka o titta på Fridas lägenhet, Det är typ klar då!..


image74

Kommentarer
Postat av: Fräcka Fröken

SÅÅÅÅÅ JÄVLA HETARE ÄN HETAST HAN ÄR DÅÅ!

2007-05-02 @ 12:10:59
URL: http://jonniiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0