Tisdag Eftermiddag

Nu sitter jag här hemma vid datorn och har ingenting att göra på cirka 3 timmar... Kan ju mysa lite me vovven...
Längtar tills jag själv ska köpa en valp.. men det blir inte förens Sommaren 2008.. länge tills dess men jag vill kunna lägga ner all min energi på valpen  så den får en trygg uppväxt... och den enda rasen som kan tänka mig är en Chihuahua... Dom är Stora hundar i små förpackningar.. dom vet inte själva om att dom är så små.. Dom är tuffa,modiga och har nog världens finaste personligheter.. Har man en gång mött en Chihuahua är man helt såld. Det blev jag för 4 år sedan när jag följde med min moster till Gävle för att hämta sin valp :) helt underbart...

Nu sitter jag o väntar på att Linda ska ringa o säga att dom har kommit hem  : P Mobilen är död så den blir matad just nu..

Men men vad ska man säga mer då ?        Good charlottes nya skiva är as bra (kanske helt ointressant men men)

Längtar tills sommaren... !
Justin Timberlake Konstert i Globen
Cypern Agia Napa med Malin,Frida & Emmie :)



Beautiful babies

image4  image7




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0