Söndag..

Hallå där.. I dag skulle vi igentligen ha spelat in vår kortfilm.. men det blev inte så.. tar det i morgon i stället..

Igår då..  Först va jag med massa klasskompisar osådär.. kul o se vissa fulla :D det är bra för vår klass som annars är så stel ! Mycket Tequila blev det iaf haha.. Sen drog jag hem till nåra i stan.. Det va trevligt :) Idag fyllde min kusin 14 år så vi va hemma hos henne å fira.. Snart kommer Linda & Danne å hämtar mig me bil så ska jag hänga me dom hem ett tag.. Imorgon är det skola och jag känner verkligen inte för att gå dit.. men är tvungen.. har inte gjort samhälls uppgiften än och jag skämms grymt mycket.! men men.. nu måste jag sluta..


image72image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0