Skolan..

sitter i skolan och har släktforskning.. tråkigt tråkigt.. eftersom att jag försov mig och missade provet igår så ska jag göra det den 3 maj istället.. samma dag och samma tid som jag ska göra 2 idrottsprov, HÄRLIGT... hur sjyst är det då ? men men.. ingen hjälp får man heller på lektionen.. DaaaH! blir tokig snart, är inte på humör för fem öre.. Men idag ska jag hjälpa Frida o städa lägenheten.. Imorgon kommer Lovisa till stan så ska nog träffa henne en sväng.. På kvällen ska jag nog träffa några klasskamrater.. men men.. är fest sugen som fasen!.. men har typ inga pengar så vad ska man göra?.. men men.. nu ska jag fortsätta med mitt.  Bye bye

image68 Längtar till konserten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0