Orka..


Orka va pigg, orka va i skolan.. vill ha sommarlov.. jag vill så mycket :) men men.. när jag va på chihuahua träffen igår så blev jag bara mer förälskad i den söta lilla hundrasen, kan ej tänka mig någon annan ras.. vill ha chihuahua och det är jag säker på !  men men nog pratat om det..

Towe sitter här brevid och läser högt för sig själv.. låter lite skoj.. hon söker efter några personer på eniro..knäppunge! ;) hehe. men men vi slutar ganska tidigt idag iaf.. halv 2 för ingen har labb..

Jag är galet shopping sugen.. år o dar innan pengarna kommer!.. Igår när det va sådär varmt ute så upptäckte jag att jag inte har några kläder som passar i så varmt väder..  måste handla in en ny garderob.. Nån som vill ge mig sisådär hundratusen lr nåt, så blir jag nöjd..hehe.. nae men tröjjor och byxor måste jag handla in!.. men men.. snart äre valborg, undra vad man ska hitta på då?

men men nu ska vi gå.. puss hej !

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0