Onsdag


Idag var det en ganska konstig dag i skolan :/ först hade vi Rörlig bild, där Jag,Nea,Cissi,Freddie & Jocke satt och bestämde en film idé.. Sen vart det massa dö-tid som vanligt.. sen vare lunch och sen FOTO.. Men jag lånade bara en D70 kamera osen drog hem.. (vi får gå om man lånar kamera). Sen på bussen träffa jag Oom, Råkade gå förbi henne men såg henne ju inte :) så hon fick hojta till.. Hon hade sin supersöta lilla dvärgspetsvalp med sig och han är ju en riktig liten ögonsten :) Figo. Sen kom jag hem och satte mig direkt framför tv och kollade på "våra bästa år" hehe.  Sen nu sitter man här och ska antagligen hem till Frida sen :) Hon skulle plugga nu lite gran.


image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0