Onsdag

Varför är alla onsdagar så långa.. sitter just nu framför en dator för jag orkar inte springa ute och Fota just nu (har Foto lektion) snart ska jag ner till stan me Malin.. Ska hjälpa henne hitta kläder till studenten, lilla Malin har blivit stor flicka :) hehe.. men men.. Sen ska jag fixa håret.. Färga o klippa mig hos min moster, ska möta kusinen där också. Imorgon har jag prov så ska plugga ikväll..

I been searching, but you're the one I want in my life baby..

På lördag kommer Lovisa ner från stockholm, så ska nog träffa henne en sväng.. saknar henne väldigt mycket min lilla skruttan.. hehe.. Hur länge har vi varit vänner nu? 11 år va ? åh herregud va kul att vi fortfarande håller ihop..


image70

Kommentarer
Postat av: Towe

vilken gay läpp:P

2007-04-24 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0