Onsdag Morgon


Godmorgon :) här sitter man o gäspar för fullt.. Som vanligt blir man väckt runt 10 och idag vare av Lovisa som ringde o berättade om vad hon hade drömt inatt, haha hon är lite rolig hon. Sen ska jag till Frida oså kommer Oom dit också.. Imorgon kanske jag ska till IKEA, det va grymt länge sen och jag vill köpa några grejjer som jag har sätt. Sommaren börjar närma sig och det är bara ungefär 2 månader kvar tills Justin Timberlake konserten är.. Underbart :)

På lördag kanske jag ska på hundutställning i Sthlm :) Kusinens Faster & styvmamma ska dit och ställa ut deras vavvor så vi kanske ska med :)  jag åker dit för jag vill titta på alla vavvor, har aldrig varit på utställning förut...

Vår känslorna flyger genom kroppen, det känns helt sjukt.. Jag älskar livet just nu. Pirrar i hela kroppen och det känns som jag är kär, fast jag INTE ens är det. Men så äre när solen lyser utanför fönstret :) Mysigt !

Om ni inte har sätt The Holiday än så måste jag säga åt er att göra det.. En helt underbar film som är så vacker. Underbar handling, underbara skådespelare som passar perfekt för deras roller. Se den inte med era pojkvänner, för då kan ni inte njuta lika mycket av Jude Law, som är sjukt snygg, men men, hehe. Ni måste se den !



image11



image12





Ni som inte har testat den underbara glassen Ben & Jerry så kan jag säga såhär, Ok den är dyr men det är värt pengarna :) helt underbar glass.
image13



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0