Multimedia.


Sitter i skolan och har Multimedia. Det är rätt kul men jag är så trött att jag inte är riktigt på humör. Igår va jag å Malin på stan :) Köpte en tröja och en röd ögonskugga :) skit snygg! Kan tänka mig att röd ögonskugga låter fult.. men såg den i Make up store-reklam och blev helt tokigt. As läckert!.. Ikväll ska jag på Make up store klubbkväll eller vare heter. Dom visar sminkningar oså får man klubbkort så man alltid får 10% rabatt.. inte så mycket men endå lite :) Sen igår så åkte vi till Frida å kolla på lägenheten.. JÄTTE fin :) oså var hon hundvakt åt lilla Figo, han har blivit lite större nu och ser verkligen ut som en hårboll, as söt! Men men..

Nu ska jag fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0